anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Tuesday 20 December 2011

i am fall and failed in love with ????

to meor ahmad nasriin rizal yang pernah membahagiakan hidup azera satu ketika dulu . . kini hilang dan lenyap dari diri aku . . kehilangan yang sangat berat yang nak aku terima menjadikan hidup aku sentiasa dengan air mata . . air mata yang tak pernah lekang mengalir dari mata membasahi pipi . . perasaan cemburu mula membuak-buak apabila mendengar pelbagai cerita yang tak ingin didengar . . hati sentiasa memujuk agar tidak terus kecewa . . sayang ? maafkan aku kerana terpaksa putus asa untuk teruskan hubungan niy dengan kau even as friend . . aku tak sanggup nak tukar perasaan sayang aku untuk kau yang pada asalnya sebagai boyfriend to friend . . biarlah makan masa untuk aku lupakan kau , asalkan aku tak makan hati berterusan macam niy . .

Secara jujurnya aku mengaku yang aku susah nak lepaskan kau . . aku susah nak terima kenyataan yang kau bukan milik aku lagi . . kau bukan lagi lelaki yang always say i love you kat aku lagi . . tapi aku cuba adap benda niy sorang-sorang sebab aku tahu tak semua cinta bersatu . . daripada kita terus bergadoh , bergadoh dan bergadoh . . biarlah aku lepaskan kau . . biarlah aku pergi dari hidup kau . . aku akan cuba elakkan diri aku untuk cari kau walaupun hati aku rindu . . dan aku akan pastikan diri kau tak kan dapat cari aku lagi agar aku tak berharap kembali pada kau . . jangan cari aku lagi yen ! teruskan hidup kau sayang . . aku nak tengok kau bahagia , kau nyawa aku . . kau segalanya untuk aku . . kebahagiaan kau kebahagiaan aku juga . . cukuplah 6 bulan kau banyak ajar aku erti sabar dalam bercinta . .

SELAMAT TINGGAL CINTA :(

No comments:

Post a Comment