anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Tuesday 15 May 2012

sucks day of me :'(

Around pukul tiga petang , zera dapat mesej dari number 014-7237624 *tak dikenali* tapi rasanya macam pernah tengok number tuh .. starting from text ' zera .. ktne ?' disebabkan number tersebut tak dikenali , zera reply then terus tanya tuh siapa ? .. boleh pulak dia main-main cakap nama dia qayyum lah , nak kenal lah .. okay , zera dah mula meluat nak layan .. at the same time tuh pulak , tengah on call with my dearest charming *buah hati tercinta* teruslah cerita kat dia and bagi number tuh .. i always remember his word * mamy , kalau ada orang tak kenal mesej .. kacau mamy .. terus bagi number dia kat dady okay sayang?* tak sangka pulak , jadi macam niy bila aku bagi number tuh :'(


Ya Allah , perlu ke kau *yang bernumber 014-7237624* nak aibkan benda tak pernah berlaku antara kau dengan aku tapi dijaja cerita niy sedangkan aku tak kenal kau ? sanggup kau buat kan semata-mata kau nak hancurkan hubungan aku dengan Mohd Shafiq Roslan .. Astagfirullahalazim , ada jugak manusia macam niy yang hidup kat bumi Allah niy .. kau buat aku menangis , dalam masa yang sama jugak kau buat buah hati aku naik angin .. kau tahu tak , perbuatan kau niy boleh jatuhkan maruah orang ? boleh rosakkan hubungan orang ? Subahanallah , dah takde kerja lain dah ke ? :(sumpah sedih tengok manusia zaman sekarang yang tak pernah hilang perasaan hasad dengki dengan kebahagiaan orang lain ! kaum melayu pulak tuh , agama islam lagi .. bertaubatlah weyh ! malulah kaum lain tengok ..


Alhamdulillah , dalam keadaan tengah marah plus naik angin and moody bagai .. Mr. Apit lebih percayakan aku .. again , Mohd Shafiq lebih PERCAYAKAN azera ! fullstop ! thanks dady , trust your girlfie .. i appreaciate it darling <3 ingat janji kita eh dady , walau macam mane ramai orang kacau hubungan kita .. kita akan pertahankan hubungan kita .. mamy love you damn much dady ! thanks for everything my hero ..


p/s : to si penghasad dengki yang bernumber 014-7237426 , kau jangan fikir kau jaja cerita palsu macam tuh kau boleh hancurkan hubungan kitaorang .. sorry to say lah , kalau rosak hubungan aku sekali pun , sebelah mata pun aku tak pandang kau lah ! jangan mimpi kau dapat aku .. aku bukan berlagak tapi kalau macam niy cara kau , perempuan lain pun tak pandang kau ! by the way , thanks kerana berani mencuba menjahanamkan hubungan aku , tapi sayangnya TAK BERHASIL :)

No comments:

Post a Comment