anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Sunday 27 November 2011

Meor Ahmad Nasriin Rizal bin Ishak

Perkenalan yang bermula diawal tahun 2010 dari seorang kakak yang bernama Siti Aisyah binti azmi . . Pada mulanya kami hanya sekadar Kawan biasa dan selalu buat hal masing-masing . . Sampailah satu tahap kami lose contact . . kadang-kadang ada juga teringat kat si Meor niy , but tak kisah lagi cause dye bukan siapa-siapa pun bagi saya . . we just Friend . . Dia dengan life dia , saya pun dengan life saya . . lama juga dia menghilang dan kami berjumpa semula di Facebook ! Afako Zerra is friend now with Meor Ahmad :) Alhamdulillah , dia still ingat saya lagi even dah lama lost contact . . Kami mula rapat dari button Like . . ngee~  tangan dia selalu menggedik nak like status saya , then saya pun bagi lah respond yang sama . . kata orang , rezeki jangan ditolak . . hehehe

 
When dah selalu Mengacau dan Dikacau kat facebook , kami beralih ke telephone pula . . hari-hari on call + text tanpa henti membuatkan timbulnya rasa sayang . . Sanggup butakan mata , pekakkan telinga apa yang orang cakap asalkan kami dapat bersama . . I want to wish Thanks for him cause dia telah membuka semula pintu hati saya . . Dia berjaya membuatkan saya lupakan Mr.F . . no need to know lah siapa Mr.F tu kan ? yang penting sekarang dalam hati saya hanya ada nama Meor Ahmad Nasriin Rizal bin ishak FULLSTOP ! 

Saya sayang dia , dia tersangat penting dalam hidup saya . . nak tahu kenapa ? sebab banyak benda saya belajar dari dia . . tanpa dia , semangat saya tak kan kuat balik macam sekarang . . My parents susah nak lepaskan saya kawan dengan lelaki , terutama ayah ! but , saya respect meor , meor pandai ambil hati my parents especially ibu . .ayah pula semakin okay dengan dia . . thanks again sayang !  Now , saya dah buat satu kesalahan besar bagi meor , bagi saya its just small matter je kot . . yela kan , maybe pendapat orang lain-lain . . perangai orang pon lain-lain . . puas saya minta maaf dan cuba explainkan perkara sebenar . . setelah sekian lama kami berkenalan , barulah saya dapat tengok perangai meor yang sebenar . . Sikap EGO selalu menguasai diri dia !

bie ? saya tak minta banyak dari awak . . saya nak awak tahu , saya ada awak seorang je . . cukuplah awak seorang . . trust me please ! saya MINTA MAAF , saya JANJI tak buat lagi . . :'( saya harap awak faham saya . . kalau boleh , saya TAK NAK hilang awak ! fikirlah untuk KITA , bukan untuk DIRI SENDIRI . .

No comments:

Post a Comment