anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Thursday 1 December 2011

hati berbunga-bunga

YA ALLAH . . hanya kau jelah yang tahu macam mana berbunga-bunganya hati aku . . terima kasih Tuhan . . terima kasih sampaikan rindu aku pada dia . . terima kasih lembutkan hati dia . . terima kasih permudahkan jalan hubungan aku dengan dia . . TERIMA KASIH atas segalanya . . dalam perjalanan pulang ke rumah dari Shah Alam , turun ke Port Dickson terus ke Melaka . . aku mendapat satu panggilan dari 013-_ _ _ _ _ _ _ pada pukul 7.01 malam . . bergoncangnya hati apabila terpaparnya number phone yang sudah seminggu hilang selap dari phone aku . . dengan perasaan terkejutnya terus jawab panggilan tersebut . . badan menjadi kaku secara tiba-tiba . . sambil tersenyum menjawab soalan-soalan yang ditanya . .      

                    
walaupun sekejap panggilan itu . . ia sudah cukup merubatkan rindu aku . . sekurang-kurangnya dapat melegakan hati . . ALHAMDULILLAH ! tidak mampu untuk bertanyakan apa-apa soalan pada dia . . gembira tak terkata . . bertambah lebar senyuman apabila disindir syarman abdul sabbah . . sindir lah kawan , sindirlah sebanyak mana pun . . kau sendiri tahu macam mana perasaan aku waktu tu even aku tak bagitahu . . itulah baru dinamakan sahabat . . tanpa memberitahu , dapat membaca gerak hati aku . . gerak hati seorang adik yang sedih , risau , marah , suka dan sewaktu dengannya . . :) dengan harapan kau contact aku balik tu untuk kau lupakan krisis kita yang dulu dan mulakan hidup kita yang baru . . pandang terus ke hadapan tanpa menoleh ke belakang walaupun sekali imbas . . okay capital 'M' ? to my bro , teruskan menyokong adikmu ini dari belakang , depan , kiri , kanan , atas dan bawah ye . . hehehe . . i really need your advise . . thanks bro !

No comments:

Post a Comment