anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Saturday 24 December 2011

result oh result :)

hey guys ! i'm feel happy now . . you now about what ? okay , i'm happy because i got 3.38 pointer in my result of semester one . . Alhamdulillah . . ops , TERspeaking pula ! hehe . . mentang-mentang english dapat A . . :)  hahaha . . sebenarnya aku pon tak sangka kot result aku macam tu . . sebab carry marks untuk semua subjek yang aku dapat lepas mid term hari tuh cukup-cukup makan je kot ! aku rasa untuk dapatkan A tu macam jauh sangat . . now , aku sebutkan satu persatu gred yang aku dapat untuk setiap subjek . . DPP 1103 (Pedagogi) . . subjek niy mengenai cara dan teknik mengajar di sekolah . . best ! but pening nak menghafal segala macam cara nak mengajar . . aku dapat B dalam subjek niy . . Next , subjek guru dan alam pendidikan (DPP 1112) . . jujur aku cakap , subjek niy selalu merisaukan aku . . aku anti sejarah babe ! bila dapat subjek niy . . kepala aku jame ! lagi-lagi time exam . . korang jangan terkejut . . kerisauan aku membuahkan hasil . . A untuk sabjek niy :)

Psikologi kanak-kanak (DPP 1113) . . weyh korang ! subjek niy sumpah susah tahu tak ? setiap sub-topic semuanya berkenaan dengan teori . . teori abraham maslow , teori kognitif and macam-macam teori lah . . teori kan fakta , fakta kena hafal betul-betul . . sebab salah ayat sikit , maksud dah lain . . nasib baiklah lecturer subjek niy baik . . selalu kot tolong kitaorang bagi tips tiap kali nak exam . . so , takde lah beban sangat aku nak menjawab . . okay , subjek niy pon aku dapat A juga taw ! hehe . . (EAP 1103) english for academic purpose 1 . .ehem-ehem . . terer juga BI aku kan ? tak sangka dapat A . . bangga pula tiba-tiba . . hahaha . . subjek niy aku belajar relax je . . lecturer sporting . . aku pon belajar lepak jela . . nasib baik result gempak . . kata orang , study biar lepak , result biar gempak . . kan ? hahahaha

for the last subjek , aku malu nak cakap . . but kena bagitahu juga . . (MPW 1143) pengajian islam . . korang jangan terkejut kalau aku cakap . . ramai student ISLAM kena repeat subjek niy . . okay , subjek niy susah lah juga . . aku pon malu dengan result aku sebab aku sendiri sebagai orang islam tak dapat skor A dalam subjek niy . . hanya mampu skor B je . . :( malu kan ? tapi okay lah tu , at least aku tak kena repeat ! kan ? hehehehe . . tuhlah gred result kelima-lima subjek aku time semester satu . . akhirnya aku dapat membuatkan ibu menangis gembira dengan keputusan aku . .  even aku down waktu final hari tu . . tapi aku still dapat result yang agak cantik . . kalau aku takde problem hari tu mesti dapat skor A lagi banyak kan ? takpelah , rezeki tak semestinya selalu menyebelahi kita . . betul ? next semester , tingkatkan usaha lagi . .

sekian dari saya sebagai bekas pelajar semester satu diploma pendidikan pra sekolah group J intake julai 2010 :)






No comments:

Post a Comment