anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Saturday 18 February 2012

experience at kolej uniti port dickson

Alhamdulillah , selesai sudah menyertaikan diri dalam program CORE dan INSAN kolej uniti untuk semua pelajar semester 2 :) seriusly , memang amat memenatkan but terasa nak join lagi aktiviti tuh .. hee~ For your information , yang aku pon tak sangka .. aku dah pun meredah hutan simpan di pasir panjang .. wow ! selama 19 tahun aku hidup , niy lah pertama kali aku masuk hutan .. tawakal jelah aku masuk dalam hutan tuh beb .. lubang ular merata-rata , nyamuk besar gila kot ! eeeyyyuuukk~ takuttt ..
  niy lah ahli-ahli kumpulan aku but ada jugak ahli kumpulan lain yang menyelit dalam gambar niy :)
1 kompas dan 1 peta yang berlainan arah  diberikan kepada setiap kumpulan untuk digunakan waktu redah hutan tuh .. yang memalukan aku, 5 tahun bersekolah di sekolah yang ber Ala tentera pon tak tahu baca kompas .. heee , malu kan ?

Group aku sesat kat dalam hutan tuh :( masing-masing baru belajar baca kompas.. so, macam-macam arah lah yang tak sepatutnya lalu, kita orang redah .. hahaha sempat lagi posing taw ! yang aku, phone memang tak lekang dok texting + calling .. pelik kan ? dalam hutan, line penuh :D Hehe

hahahahahahaha .. niy lah muka-muka penat kami semua nak turun bukit lepas sesat kat dalam hutan tuh .. ingatkan group aku je yang sesat, ada lagi group lain yang sesat jugak ! :) so, beramai-ramailah kami turun bukit dan keluar dari hutan tuh ..

ABJZ YES ! ABJZ YES ! ABJZ YES YES YES !

Program INSAN anjuran kolej uniti yang bertemakan ANDA BIJAK JAUHI ZINA, jemputan dari rumah RAUDHATUS SAKINAH selama 2 hari 1 malam wajib untuk disertai oleh pelajar semester 2..


Terlalu banyak yang aku dapat belajar dalam program niy .. aktiviti pulak, tersangatlah padat termasuklah aktiviti berkumpulan .. niy lah gambar semua ahli kumpulan aku yang diberi nama USRA' SAKINAH serta berTrademark kan SAHABAT IBARAT KELUARGA bersama fasilitator tersayang dalam program niy .. :)

hee , nak jugak berposing berdua je dengan fasilitator yang sabar dengan karenah group aku :D yang tersentapnya, sis syuhadah peluk and cium aku before bersurai :'( sedih sangat !

The last one, gambar kenangan kami semua peserta ABJZ bersama semua fasilitator dan felo kolej uniti :)) Rugi pada korang yang tak join program niy sampai habis .. 'SAYA BIJAK JAUHI ZINA' !

 

No comments:

Post a Comment