anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Sunday 5 February 2012

DEFAULT PICTURE FACEBOOK !

Dengan hati rindu buka wall kau .. Harapan untuk pulihkan rindu walaupun sikit .. tapi kau nak tahu apa yang aku dapat ? lagi bertambah sakit hati aku .. lagi bertambah benci aku kat kau .. SUMPAH weyh ! menggigil aku tengok DEFAULT PICTURE FACEBOOK kau :( erghh ! untuk pengetahuan kau , buat pertama kalinya aku TAK jatuhkan air mata aku time aku sakit hati dengan kau .. you know why ? sebab aku tahu takkan kemana kebahagiaan seseorang tu atas kesedihan orang lain ..  So , even aku sakit hati dengan kau .. aku still lagi boleh tersenyum macam niy :))
Okay , listen my wish carefully dear .. thanks for everything did you do to me yup ! dari kebahagiaan yang kau bagi dan akhirnya terus ke kesakitan yang kau tamatkan .. dari senyuman yang kau ukirkan beralih ke air mata yang kau nak aku titiskan .. i appreciate it darl..  TERIMA KASIH UNTUK KAU SAYANG ! :D

1 comment: