anak panah

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Friday 3 February 2012

Cinta Muka Buku :)

Hee , opss .. ouh ouww .. mesti korang tertanya-tanya siapa lah mamat baju biru niy kan ? okay , lets me introduce .. His name is Mohd Shafiq Bin Roslan .. aku kenal dia dari housemate lama aku time sem 1 .. Zainoor Izafazira Binti Abu Bakar .. secara jujurnya , aku memang jenis suka berkawan .. time zainoor online, aku selalu menyelit celah dia .. dia selalu IM dengan nick Apit Hoo .. then dia mulalah cerita about Apit Hoo niy .. tunjukkan semua gambar-gambar dia .. Whoa , sumpah mamat niy sweet ! aku takdelah tergoda sangat cause time tuh aku dah dibooking :) .. just untuk berkawan bolehlah .. tak sangka pulak, zainoor sampaikan pujian aku tuh kat Apit .. for your information, zainoor yang pandai-pandai kenalkan kitaorang .. kat aku, dia cakap si Apit nak kenal .. kat Apit Plak, dia cakap aku yang nak kenal .. weyh ! sumpah malu lewrr .. ngee~ 
 

Starting friend dengan Apit .. Kitaorang jarang texting , calling lagi lah tak langsung .. okay , seriusly Apit memang gila sombong beb .. sepatah aku tanya, sepatah dia jawab .. sekerat aku mesej, sekerat dia reply .. sengal kan ? haha sakit hati dapat kawan macam tuh .. anyway, aku tak kesah sangatlah cause dia bukan boyfriend aku pon .. lantak dia lah nak watpe sekali pon .. jahatkan aku ? hehehe .. Dah lama-lama kawan tuh, kitaorang dah mula rapat .. Tapi tak lah lebih-lebih .. Aku tahu lagi yang aku hak orang lain.. dia selalu dengar problem aku .. especially problem aku dengan boyfriend aku .. ehh, opss salah .. Now dah jadi ex-couple .. huhuhu Disebabkan benda kecil + gurauan yang aku dengan Apit buat .. gugurlah aku talak 1 by capital ( ) .. remaind for you ouh my ex capital .. aku tak CURANG dengan kau dulu okay .. jangan salah tafsir yup ! Haha Apit sebesalah gila but benda dah jadi .. dah tak boleh buat apa dah .. Dia tebus sebesalah dia tuh dengan cuba kuatkan hati aku time aku down :'(


Dari situ aku kenal siapa Apit sebenarnya, macam mana hati dia sebenarnya .. Aku nampak perangai dia macam mana .. Dia banyak tolong aku .. tolong kuatkan semangat aku .. tolong nasihatkan aku 
time aku menangis mengadu kat dia .. tolong happykan aku time aku moody .. semua dia tolong .. Okay, sekarang aku yang sebesalah dengan dia .. nak tahu kenapa ? Dia still lagi boleh terima aku padahal dia tahu aku ada lagi perasaan sayang pada yang lama .. Apit baik kan ? :'( 15/01/2012 First time aku jumpa Apit .. Location : Times Square , Kuala Lumpur .. haha malu + segan + cuak semua ada doe .. But, Alhamdulillah .. everythings is okay :p Best !  

ZeraApit :)
                                                     
Thanks for coming in my life Shafiq Roslan a.k.a Apit Hoo :)


                                                     





2 comments: